Hurra för Mr Andrew Wolley!

 

Öppna ALLA mail från Mr Andrew Wolley – som påstår sig vara chef för Citibank.

Jag skickade alla mina uppgifter och inloggningsuppgifter och nu är mitt konto tömt!

Jag är nämligen en hjärndöd människa som egentligen borde ha en förmyndare – eftersom jag strör mina miljoner kring mig som andra sprider tuggade tuggummin och fimpar. Är det inte nigeriabrev så är det pyramidspel med chans att vinna skitmycket pengar – trots att jag står längst ner på listan – och alltid kommer att stå där – eftersom jag inte har några korkade kompisar som går på min brighta affärsidé.

Nåväl – jag vet att den som väntar på något gott…

En dag kommer miljonerna att rulla in – och då kan ni stå där med era: ”Vadvardetjagsa-långa näsor”. Då är det jag som åker till Västindien och sätter sprätt på pengarna.

Jag ska bara ligga under en palm och dricka pinnar med choklada…

Så förresten – bry er inte om min varning högst upp – det är jättebra att lämna ut sina uppgifter till en bankchef med en Yahoo-adress.

Jag tycker också att denna adress ser jätteseriös ut:

OFFICER:MR ANDREW WOLLEY.
POSITION:DIRECTOR,INTL,REMMITTANCE CITIBANK LONDON.
TELEPHONE OFFICE/BANK:+44-700-5964577,
FAX NUMBER:+44 870 288 7323,+44 870 288 7101
TELEPHNE +44-7011138970.
EMAIL:unitednationofficier@yahoo.co.uk

Människan jobbar ju för tusan på FN!

Respect!

Kolla Yahoo-adressen så får ni se.

En som jobbar på FN kan väl inte ljuga?

Bry er inte om vad dessa spambusters säger – de är bara avundsjuka…

~

SPAM – jättegott!

~

Favorit i repris…

2 kommentarer

  1. Ja jag ska öppna alla mail från honom!
    SPAM SPAM SPAM SAM SPAM

  2. syskon:
    Glöm inte att skicka med alla viktiga uppgifter, kontonummer, visakortsnummer, PIN-kod till bankkortet och vår portkod.
    Förresten – skicka en kopia till dörrnyckeln – så att Mr Andrew Wolley lättare kan komma in och ta vad han vill ha.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

