Påsktraumatisk stress?

Chokladjesus – av Cosimo Cavallaro 

Nej – det lider jag inte av – jag bara gillade ordet som dök upp i min skalle.

Ska googla och se om jag det har dykt upp i någon annans skalle också. 8 träffar – men egentligen bara på 4 platser. Najs – min skalle var med i begynnelsen – för en gångs skull.

Annars är jag alltid sist med det senaste. Julkrubban står kvar. Ska jag damma av den och låta den stå kvar – eller ska jag plocka ner den?

Svår fråga – nu drabbas jag av jultraumatisk stress – och funderar på att gå till parken och leta upp några kvistar att ta in och sätta färgranna fjädrar i.

Chokladjesus av Tom Waits

Lämna en kommentar

Inga kommentarer ännu.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Kommentera

